Max Matthiessen står idag inför en otroligt spännande förändringsresa. Vi har som ambition att under de kommande åren växa och skapa nya möjligheter för både bolaget och våra medarbetare. Till vårt kontor i Umeå söker vi en erfaren Administratör inom vårt största affärsområde Liv & Pension.
Om rollen
Arbetet består av kvalificerade administrativa arbetsuppgifter inom tjänstepensionsområdet och innebär löpande kontakt med kundföretag och deras medarbetare, försäkringsbolag och andra samarbetspartners.
För rätt person kan vi erbjuda ett viktigt, stimulerande och otroligt roligt arbete. Tjänsten avser en tillsvidareanställning och ska tillsättas så snart som möjligt.
Din Profil
Vi söker dig med en administrativ ådra, som vill arbeta nära kund och trivs bra i ett högt tempo. För att lyckas i rollen tror vi att du har ett par års erfarenhet från försäkringsbranschen och en gedigen administrativ erfarenhet, du har även med fördel ett stort intresse för den finansiella marknaden.
Vidare ser vi gärna att du har en fenomenal förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och har inga problem med att prioritera om din arbetsdag utefter situation. Att hantera stressiga dagar och arbetstoppar är något du är van vid, och trivs snarare i ett högt arbetstempo. Till sist ser vi det som en självklarhet att du är positiv, strukturerad och har en professionell framtoning och alltid möta våra kunder med en förstklassig service. Har du ett livdiplom så är det extra meriterande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss, i din ansökan vill vi ha ditt CV/LinkedInprofil. Vi rekryterar löpande, därför rekommenderar vi dig att skicka in en ansökan så fort som möjligt. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta vår HR Generalist Julia Winberg, Julia.winberg@maxm.se.