Finansiell administratör Göteborg

Göteborg

Till vårt kontor i Göteborg söker vi en skicklig och rutinerad administratör, gärna med erfarenhet från branschen. Vi är ett etablerat kontor med många kompetenta och trevliga kollegor som erbjuder personlig rådgivning och administration till våra kunder i världsklass. Du blir en viktig kugge i vår fortsatta framgång.  

Tjänsten

Arbetet innebär löpande administration och kontakt med företags- och individkunder samt försäkringsbolag. Arbetet som administratör är en viktig roll som ställer krav på kompetens och noggrannhet. För att klara av rollen ser vi gärna att du har erfarenhet av administration inom liv- och tjänstepensionsområdet, och kan arbeta självständigt med stort ansvar. 

Som person är du positiv, strukturerad och serviceinriktad. Du har ett eget driv och kan arbeta självständigt samtidigt som du har hög social kompetens och gillar att arbeta tillsammans mot gemensamma mål. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift. Livdiplom eller motsvarande är extra meriterande.

Tjänsten är placerad i våra trevliga lokaler i Göteborg och avser en heltidstjänst som ska tillsättas efter sommaren. 

Frågor

Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta Teamledare Anders Nordin på telefon 031-83 68 75 eller Personalchef Carina Hopstadius på 08-613 02 72 alternativt carina.hopstadius@maxm.se

Ansökan

Skicka din intresseanmälan så snart som möjligt, inkomna ansökningar hanteras löpande.


Kontaktperson

Carina Hopstadius

carina.hopstadius@maxm.se

0733-757262

Tack för din ansökan! Ansökan misslyckades, vänligen försök igen Ansök snabbt och enkelt

Var god ange ditt förnamn.
Var god ange ditt efternamn.
Var god ange en giltig e-post.
Släpp din bild här eller klicka
Släpp dina dokument här eller klicka
Var god bifoga minst ett (max fem) dokument (ex CV, brev, betyg)
    Filerna får inte överstiga 10 MB
    Skicka dokumenten i PDF- eller Word-format.
    Vänligen bekräfta att du läst vår policy.

     

    5 %