Office Coordinator till Max Matthiessen

Stockholm
Ansök senast: 2024-08-18

Vi letar efter dig som sprider glädje och trivs i en serviceinriktad roll samtidigt som du är spindeln i nätet till vårt familjära team.

Om rollen

I din roll som Office Coordinator kommer du att arbeta inom receptionen, konferens och vaktmästeri. På kontoret i Stockholm har Max Matthiessen ca. 300 medarbetare och du ansvarar för att ge den bästa servicen mot såväl interna medarbetare som våra viktiga externa kontakter.

Du välkomnas till ett mindre och familjärt team med tre kollegor och ges här möjligheten till varierande dagar med både administrativa och praktiska arbetsuppgifter.

Exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter är: 

  • Ta emot besökare i receptionen
  • Hantera växeln där du besvarar och vidarekopplar inkommande samtal
  • Se till att reception och konferensrum är representabla och att all teknik fungerar
  • Post- och budhantering
  • Förberedelse inför dagens konferenser såsom beställning av frukost, lunch, fika etc.
  • Daglig service av kaffemaskiner
  • Öppning och stängning av receptionen

Observera att det i rollen förekommer tyngre lyft så som paket och bud och att vi även arbetar med ommöblering i konferensrum.

Till denna roll erbjuder vi en tillsvidareanställning på heltid med provanställning.

Din Profil

Vi letar efter dig som trivs av vara i en kundfokuserad roll och med en passion för att ge den bästa servicen till våra besökare och medarbetare.

Du är prestigelös och levererar med professionalism. Du sprider glädje runtomkring dig och har ett strukturerat arbetssätt.

Du har goda kunskaper inom office-paketet och ser det inte som en utmaning att lära dig nya system. Du talar och skriver flytande på svenska och engelska. Vi ser det som en fördel om du tidigare arbetat i reception, med service eller i liknande roll.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss, i din ansökan vill vi ha ditt CV/LinkedInprofil. Vi rekryterar löpande, därför rekommenderar vi dig att skicka in en ansökan så fort som möjligt.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till rekryterande chef Carina Dedemen på carina.dedemen@maxm.se

Under v. 27-31 kommer rekryteringsprocessen inte vara aktiv på grund av semesterperiod.

I 130 år har Max Matthiessen hjälpt företag och privatpersoner att fatta välgrundade beslut om pensioner, försäkringar och placeringar. Genom upphandling, analys och rådgivning skapar vi marknadens främsta spar- och försäkringsprodukter. Bland våra kunder finns alltifrån stora börsbolag till mindre ägarledda bolag. 

Max Matthiessen står idag inför en otroligt spännande förändringsresa. Vi har som ambition att under de kommande åren växa och skapa nya möjligheter för både bolaget och våra medarbetare.

Tack för din ansökan! Ansökan misslyckades, vänligen försök igen Ansök snabbt och enkelt

Var god ange ditt förnamn.
Var god ange ditt efternamn.
Var god ange en giltig e-post.
Släpp din bild här eller klicka
Klicka här för att ladda upp dokumenten
Var god bifoga minst ett (max fem) dokument (ex CV, brev, betyg)
      Filerna får inte överstiga 50 MB
      Skicka dokumenten i PDF- eller Word-format.
      Vänligen bekräfta att du läst vår policy.

       

      5 %